GENEL BAKIŞ
Geri ödeme ve iade politikamız 30 gün sürer. Satın alma işleminizin üzerinden 30 gün geçtiyse, size tam bir geri ödeme veya değişim sunamıyoruz.
İadeye hak kazanabilmek için, öğenizin kullanılmamış ve aldığınız aynı durumda olması gerekir. Ayrıca orijinal ambalajında olmalıdır.
Çeşitli mal türleri iade edilmekten muaftır. Gıda, çiçek, gazete, dergi gibi çabuk bozulan ürünler iade edilemez. Ayrıca özel veya sıhhi ürünler, tehlikeli maddeler veya yanıcı sıvılar veya gazlar olan ürünleri de kabul etmiyoruz.
Ek iade edilmeyen ürünler:
- Hediye Kartları
- İndirilebilir yazılım ürünleri
- Bazı sağlık ve kişisel bakım ürünleri
İadenizi tamamlamak için bir makbuz veya satın alma kanıtı talep ediyoruz.
Lütfen satın aldığınız ürünü üreticiye geri göndermeyin.
Yalnızca kısmi geri ödemelerin verildiği belirli durumlar vardır:
- Açık kullanım belirtileri olan kitap
- Açılmış CD, DVD, VHS kaset, yazılım, video oyunu, kaset veya plak.
- Orijinal durumunda olmayan herhangi bir öğe, bizim hatamızdan kaynaklanmayan nedenlerle hasar görmüş veya eksik parçalar.
- Teslimattan sonra 30 günden fazla iade edilen herhangi bir ürün
GERİ ÖDEMELER
İadeniz alındıktan ve incelendikten sonra, iade edilen ürününüzü aldığımızı bildirmek için size bir e-posta göndereceğiz. Ayrıca, geri ödemenizin onaylandığını veya reddedildiğini size bildireceğiz.
Onaylanmanız durumunda iade işleminiz gerçekleştirilecek ve belirli bir gün içerisinde kredi kartınıza veya orijinal ödeme yönteminize otomatik olarak kredi uygulanacaktır.
Geç veya eksik geri ödemeler
Henüz bir geri ödeme almadıysanız, önce banka hesabınızı tekrar kontrol edin.
Ardından kredi kartı şirketinizle iletişime geçin, geri ödemenizin resmi olarak yayınlanması biraz zaman alabilir.
Ardından bankanızla iletişime geçin. Geri ödeme yapılmadan önce genellikle bir işlem süresi vardır.
Tüm bunları yaptıysanız ve hala geri ödemenizi almadıysanız, lütfen adresinden bizimle iletişime geçin.
Değişim
Öğeleri yalnızca kusurlu veya hasarlıysa değiştiririz. Aynı ürünle değiştirmeniz gerekiyorsa, bize buradaki iletişim adresine bir e-posta gönderin ve öğenizi yine buradaki adresine gönderin.
Ürün satın alındığında hediye olarak işaretlenmemişse veya hediyeyi veren, siparişi size daha sonra vermek üzere kendisine göndermişse, hediyeyi veren kişiye bir geri ödeme göndereceğiz ve onlar iadenizi öğreneceklerdir.
Nakliye iadesi
Ürününüzü iade etmek için ürününüzü şu adrese postalamalısınız.
Öğenizi iade etmek için kendi nakliye masraflarınızı ödemekle sorumlu olacaksınız. Nakliye masrafları iade edilmez. Geri ödeme alırsanız, iade nakliye ücreti geri ödemenizden düşülecektir.
Yaşadığınız yere bağlı olarak, değiştirilen ürününüzün size ulaşma süresi değişebilir.
Daha pahalı ürünleri iade ediyorsanız, izlenebilir bir nakliye hizmeti kullanmayı veya nakliye sigortası satın almayı düşünebilirsiniz. İade ettiğiniz ürünü alacağımızı garanti etmiyoruz. Ancak telaşlanmayın, bu durum manüplasyonları önlemek için uygulanabilir, genellikle sorunsuz (kullanılmamış, ambalajı sağlam, tekrar satılabilrliği olan) iade edilen ürünler kabul edilir.
Yardıma mı ihtiyacınız var?
Geri ödemeler ve iadelerle ilgili sorularınız için buradaki adresten bize ulaşın.